Publicação de “A Cidade, o Camiño e Nós. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela” (2020)

Aconteceu em finais de 2020 a publicação de A Cidade, o Camiño e Nós. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela, no selo Andavira, assinado por membros do grupo Galabra da USC.

O volume tenta ao mesmo tempo dar conta e responder diversas perguntas relacionadas com as transformações experimentadas em Compostela, nas últimas décadas . Para isso, apresenta resultados da investigação realizada com base na USC.

Além disso, inclui versões em castelhano e em inglês dos dados que, através da exposição com o mesmo título de A Cidade, o Camiño e Nós, foram compartilhados com a cidadania e agora constituem um catálogo daquela exibição pública.

VV. AA. (2020) A Cidade, o Camiño e Nós. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela. Compostela: Andavira. ISBN 978-84-123076-4-1

O volume apresenta resultados parciais de 2 projetos de pesquisa realizados no seio da Rede Galabra (“Discursos, imagens e práticasculturais sobre Santiago de Compostela como meta dos Caminhos de Santiago” FFI2012-35521 e “Narrativas, usos e consumos de visitantes como aliados ou ameaças para o bem-estar da comunidade local: o caso de Santiago de Compostela” FFI2017-88196-R) que contaram com financiamento do Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades, a Agencia Estatal de Investigación e Fundos FEDER.

Torres Feijó, E.J., Del Río Araújo, M.L., Carral Vilariño, E., Rodríguez Prado, M.F. e Pichel Iglesias, I. (2020) A Cidade, o Camiño e Nós. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela. Compostela: Andavira. ISBN 978-84-123076-4-1