Publicação de “Visitar, Comerciar e Habitar a Cidade. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela” (2020)

Com o título Visitar, Comerciar e Habitar a Cidade. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela foi publicado em Santiago de Compostela, no selo Andavira, em finais de 2020, o volume assinado por diversas pessoas da Rede Galabra que continua o intitulado A Cidade, o Camiño e Nós.

A obra quer dar conta das três exposições temáticas que, inscritas no projeto expositivo geral A Cidade, o Caminho e Nós, serviram para trasmitir à cidadania de Compostela (entre outubro de 2019 e janeiro de 2020) os principais achados com relação às diversas visões de Santiago e às diferentes imagens e práticas de visitantes, habitantes e comerciantes de Compostela. A partir das informações declaradas por mais de 3.700 pessoas que, respondendo a diversas entrevistas, colaboraram no desenvolvimento desta investigação realizada dentro da Rede Galabra, apresentam-se aqui elementos que ajudam a identificar os impactos – quer positivos, quer negativos –dessas imagens e práticas na comunidade local compostelana. Assim, colocam-se questões de relevância para formar opinião informada sobre diversos aspetos da transformação experimentada por Santiago de Compostela nos tempos mais recentes… e para se pensar a cidade e a comunidade que queremos para o futuro.

VV. AA. (2020) Visitar, comerciar, habitar a cidade. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela. Compostela: Andavira.

López Pena, Z., Samartim, R., Bello Vázquez, R., Pazos-Justo, C., Iriarte Sanromán, A. e Sotelo Docío, S. (2020) Visitar, comerciar, habitar a cidade. Desenvolvemento do proxecto expositivo e participación social en Santiago de Compostela. Compostela: Andavira. ISBN 978-84-123076-9-6